Thursday, September 22, 2011

Marhaban raya

Assalamualaikum.

Hai entum entunna sekalian. Aku ni laju aje bile nampak laptop. Hm, aku baru balik marhaban dari rumah jiran ni. Dulu mase marhaban kat rumah aku, aku kat KL tak sempat nak join. Itu visa punya pasalla. Manyak ngada-ngada. Kasi babab sama dia. Hoho.

And aku tersedar sesuatu masa marhaban tadi. Apebendakah yg aku sedarkan tadi?

Aku tersedar akan tanggungjawab lelaki. Sebagai pengganti bapa dan wakil keluarga utk bagi ucapan masa mula-mula nak start marhaban. Both houses yg aku pergi marhaban tadi, ketua keluarganya sudah tiada. Jadi, yg menggantikan adalah anak lelaki. And that was when aku nampak (nampak dan tahu tu lain) tanggungjawab yang dipikul oleh guys.

While womens' are; menyusun kerusi plastik utk tetamu duduk dan melayan tetamu perempuan (memberi imej baik kepada tetamu).

Woh, makin besar makin matang eh. Yes, aku dah matang! sebab aku boleh nampak dan mendalami apa yang aku nampak tu. Hahahha. (Ada ke org matang gelak macam ni?)

Whatever. Bubbye.

No comments:

Post a Comment