Friday, July 22, 2011

An Optimist Note

Assalamualaikum.

Agak lama tak mencoret barang seperenggan dua kata kat sini. Aku rasa rindu lah. Walaupun cuma ermm 2 hari.

Semalam: Aku buat kerja gila! Nanti aku cerita bila aku free.

Hari ni: Aku dihasut saiton untuk bertempur di medan percontengan ini (?) dan tumpas! Buku-buku aku hilang ghaib di pandangan aku. Mungkin tersorok oleh jin. Pada pandangan orang lain, ada satu buku modul 6 dan satu buku nota kaler hijau atas meja aku. Salah siapakah ini?

Esok: Aku pergi ke klinik. Well, a new hobby of mine. Aku siap hafal dah prosedur mentampal gigi. Hahaha, ni nak jadi doktor ke doktor gigi haaaa?

Lusa: Aku sangat rajin membaca buku macam tiada hari esok. Aku baca sampai kepala pusing macam
pusingan tajam orang yang tamakkan nilai 1000 atas Roda Impian (?) Aku hanya tidur lepas subuh malam ni.

Tulat: Aku menjawab dengan super laju dan kencang. Terserlah ciri-ciri excellent di situ! Aminnn.

p/s: final dah start! kawan-kawan dah ramai deactivate facebook. Saje je kan..

2 comments:

  1. keje gila ape? nak tau nak tau!!
    huhu...exam nk dekat dah...
    deactivate tu at least membantu aku nk baca buku...hehe...

    all da best final exam ni...inshaAllah...
    ekcelen...hihi...aminnn

    ReplyDelete