Sunday, June 12, 2011

Selamat Peperiksaan kepada Semua Orang

Assalamualaikum.

Dah kata dah. Tak sampai 3 hari dah ada entry baru dah. Haha, tapi hari ni baru 11 minit aku online ok. Pas ni terus off, janji (kepada diri sendiri)

Abah ngan Mak dah sampai rumah Alhamdulillah. Selamat semuanya! Tak sabar nak skype tengok cahaya muka orang baru balik Mekah. I miss them like Allah only knows how.

Khas buat abang Fuad dan Kak Lin, selamat menjawab peperiksaan. I wish you all the best and may Allah bless always. =)

Also to 'biggest' bro, Syahir, answer well and be home safe and sound! Miss you and your laugh like crazy!

And also, to us (Alexandrian Batch 2010-2016), wish you guys all the luck in the world. Don't forget to pray dear friends! Doakan kita semua okey!! Excellent!!! (ok, terlalu semangat pulak. Haha)

Kepada  Hajar dan Metot , selamat mengakhiri tahun 1 anda di Universiti Tanta yang sentimental dan nostalgik. Hajar, jangan muntah-muntah baca buku. Nanti buku kotor, langsung tak boleh baca. Metot, anda the best! Tak payah baca pon boleh jawab punya. Hahahah. Nanti jangan lupa datang Alex tau!

Dan kepada adik-adikku yang dikasihi dan dirindui, selamat pulang ke sekolah! Dan enjoy there.

Sekian terima kasih.

Nota kaki 1: Tadi buat kek batik....Haaaa, kita, Raihan, Nadhirah ngan Nabilah buat. Sedap.....~~ Helwah awi. Woot woot. Hahaha aku tak berlagak cuma perasan sikit je. Hahaha. Esok-esok aku masukkan gambar. Hello, bukan selalu aku masak. Kat sini. Yang lain tu dah terlalu biasa .

Nota kaki 2: Alhamdulillah aku selesaikan entry ni cuma dalam masa 14 minit.

Wassalam. Nadhirah said peace~!

1 comment:

  1. haha..
    thanx tiqah..
    xlupe nye lah g alex tu..
    hee

    ReplyDelete