Saturday, July 31, 2010

Entry yang random.

Salam 'alaik.

Pagi tadi berjalan tak hengat dunia. Destinasi tak jauh. KL je. Midvalley. Naik KTM yang Ya Allah sesak gilak. First time aku naik dan sesak gitu. Nasib baik ada koc wanita. Takdela kena bersesak dengan lelaki. Alhamdulillah. Sayang KTM. Pulak dah. Haha.

Pergi Midvalley takda buat apa pun. Saja berjalan, konon sebagai aktiviti after exam. Merangkap aktiviti terakhir before habis kursus kat KTT. Ish sedih di situ.

Telah membawa kaki menuju MPH Midvalley yang besar. Dan sangat suka! Excited! And you know me. Bookstores are 1 of my fav places. I got some pics here, tapi macam malas nak upload. Mintak tumpang lalu. (Dalam English, excuse me.)

And I got a Sophie Kinsella's book-Can You Keep A Secret?. Ya saya tahu buku ini sudah lama. Tapi saya tetap mahu. Dan saya juga beli komik. Teman Lelaki Terhebat dan Cuti. Tajuk nak geli. Tapi sinopsis cam best. Jadi saya beli. Semua sekali RM49.90 sahaja. Eh macam tak perlu nak mention harga di situ. Tapi terlanjur type, malas nak backspace. Mari move on.

Lepas solat zuhur, membawa kaki lagi. Tanpa hala tujuan semestinya. Atau kata lainnya, window shopping. Ha!!! (Muka terkejut). Aku dah jumpa boutique L'Occitane. Dan aku dah survey shampoo yang cam best tu. Tapi harga dia kus semangat. RM 73 satu botol. Jadi aku blah dari situ dengan hati yang tersiat-siat. And one thing yang aku perasan, the poducts memang mahal. Because overseas punya produk kan and btw, it is fully organic. Cara display pun nak mantap. Takda boleh pegang suka hati. Botol pun klasik fm. Tapi takpa, aku akan start kumpul duit dari sekarang. CewaHahaha.

Then, terus balik. Sampai rumah dah pukul 5. Solat dan terus baca buku!!!! Yayy!!! Eh aku lupa nak mention latar masyarakat kat Midvalley tu kan. Aku jalan ngan Wanie ngan Shee je. Hihihihi. Aku sebenarnya tengah berfikir dalam otak 'Pasal apa aku tulis menda ni ea? Tak penting pun kan' Tapi biarlah. Terlanjur membuat entry, baik post terus.

Ok lah. Aku ngantuk bangat deh. Jumpa lagi.

Wassalam. =)





No comments:

Post a Comment