Sunday, August 1, 2010

Jalan jalan beli tiko

Salam 'alaik people.

Semoga sihat sentiasa semuanya. Ceria selalu. Huhu.

Pagi tadi, berjalan ke Nilai 3. Pergi bersama Mak Lina and family. Pagi-pagi lagi Mak Lina dah telefon, tanya nak ikut ke tak pergi jalan kat Nilai3. Aku pula yang sememangnya sedang free of charge dan berchenta kat rumah, meng'yes aje. Gitulah ceritanya bagaimana kaki bisa terlangkah ke sana.

Aiman, Ain dan Aimi pun ada sekali tadi. Aku sangatlah excited, mesti yang tu. Lama tak jumpa mereka bertiga tu. Boleh jadi budak kecil dan bermain sama-sama. Ya, aku akan mengecil bila bermain dengan budak kecil. Haha.

Berbalik kepada cerita Nilai 3.

Tujuan pergi sana, nak beli tikor. Orang KL panggil tikar. Tak kisahla mengkuang atau lengkuas, yang penting tikor. Sebutannya tiko. Fine lah, tiko! Tujuan membeli pulak semestinya sebab nak raya kan. Tiko mesti pesen dan gaya terbaru. Baru berchenta ruang tamu kat rumah. Eheh.

Tapi sayangnya, pilihan tiko di Nilai 3 tak berapa banyak. Yang banyak karpet sahaja. Tidak ketinggalan juga, model-model karpet tersebut. Antaranya:


Buy 1 free 2.

Tiko lembut dan sejahtera hendaknya. Bagus untuk tulang belakang. Pfft.

Buy 1 free 2. Yep, again.


The making of.
Maka, ada baiknya jika kita bersurai dahulu, kerana beta telah mengantuk. Beta punya affinity to bantal dan tilam sungguh tinggi at the time being. Jadi, marilah kita sama-sama navigate away from this page.
Wassalam. Till the broadband meet the laptop again.
Sorry for the keteraburan tatabahasa yang amat mantap. Dan kerojakan bahasa yang menghancurkan harapan sasterawan bangsa.

No comments:

Post a Comment