Friday, November 18, 2011

Baru tahu.

Salam 'alaikum.

Ha, kan aku dah kate. Skarang ni pukul 5.52 petang. Esok pukul 1 petang aku ade practical exam. Kurang 20 jam dari sekarang exam. Haaaa kann.! Sekarang baru aku rase macam tak cukup mase nak study. Baru terkinja-kinja berlari-lari cari buku, nota apa semua. Selagi ade mase lebih sehari memang takda mood betul nak study. Buruk ek perangai cenggini.

Aku rasa sebab lama no cuti ari tuh kot. Dan kurang motivasi. Ewahhh kau dah la makan banyak, belajar malas! Ha, terasa terasa. Hahahha. Eh seriousla. Bukan sebab tu. Tapi sebab memang malas belajar! Pastu senang distracted. Pastu skarang tengah winter sejuk gile kot. Tangan kebas gile kot, tulisan aku jadi macam cakar ayam. Cakar ayam pun lebih berseni dari cakar atiqah. Muahhaha. 
//
Aku dah habiskan baca semua spot tapi kalau orang tanya tu menggagau la aku nak ingat mana satu ni. Tajuk tu ingat. Tapi tang mana tuh ingat-ingat lupa. Maksudnye belum cukup terer. Maka perlu lebih usaha. Tapi tu lah. Mungkin pukul 10 pagi esok kot baru aku jadi memori komputer. KAHKAHKAH.

Ya Allah, ya tuhanku, permudahkan bagiku dan bagi sahabatku. Amin. 


Allahumma inni astauda'uka ma qara' tu, wa ma hafaztu, faruddud ilaiya, waqtahajati ilaih...


Semoga apa yang aku belajar ni kekal dalam dada selamanya, bi iznillah. =)

Rasa 1: Macam nak balik Malaysia winter ni. Kalau dipermudahkan dan cukup duit. Dan ada teman.

No comments:

Post a Comment