Thursday, September 8, 2011

Jangan ah berdrama swasta ngan aku.

Aku sedang tengok citer Witch YooHee kat Ntv7. Ingat tak citer ni? Alaaa, yang pasal lady boss ngan orang gaji die tu. Sengal oh citer ni. Aku rase nak bako je si Moo Ryong ni ha.

Kotu dah la ade girlfriend. Pastu ko gi duduk dengan ladyboss tu pulak. Ko sangat lah tak empati pada girlfriend ko. Ko hengat girlfriend ko tak jeles ke ko asek dengan ladyboss tu 24 jam? Oh em gee, kalau aku dah lame break up oh. Tak koser aku nak share share ngan pompuan lain. Haha emo pulakkan. Tapi biaselah. Drama. Kalao tak de bende bende mengemosikan mcam ni tak jadi drama lah die. Kan?

Eh tapi aku tak kire! Aku emo gile ngan si Moo Ryong ni. Name pon mcm lembu. Moooo. Kahkahkah. Kesian la kat Sheung mi tu. Sheung mi, ko janganla jadi innocent sangat. Nak understanding sangat dengan Moo Ryong tu. He will definitely leave you if he sees other woman constantly. In fact he relieves the ladyboss tension, even giving his shoulder to cried on to that ladyboss. Anda butakah? Tiada matakah? Tiada mata hatikah? Ohhh silelah tinggalkan lembu itu cepat-cepat kalau tak mahu hati tercarik kecewa.

Eh again. Terlebih sudah. Ini drama, kalau takde elemen bongek ini bukanlah drama name die. Aku memang ah pantang gile tengok manusia lembab nak buat move macam dlm drama. Nak nak sinetron. Sinetrin ah paling aku anti.

Tapi tulah. Anti anti tengok jugak. Hahaha. Biaselah. Manusia. Kalau takde perangai-perangai pelik macam ni tidak interestinglah bukan. Hahaha.

Sekian sahaja report aku hari ini.

No comments:

Post a Comment