Thursday, September 15, 2011

I Just Came Back.

Just arrive from KL. By TRAIN! My first ever time being on train (as far as I remember). Teeheee. Lama gila nak sampai JB. 7 jam! Not the best choice for me. Better get a bus. Lagi cepat sampai. But the comfy level of both transportation is the same. Kalau tak berapa nak excited balik rumah boleh lah balik naik train. Ape-ape pun, the train is nice and the KTM staffs are really really friendly and helpful. Senyum je. Aku suke orang yang suka senyum ni. Ringan je hati aku tengok. (Ringan?) Cerita cerita kat KL aku update lain time. Tapi memang superb experience because this time I learnt how to use the monorail and LRT. Lepas ni nak jalan KL sorang-sorang is not an issue for me. Hahaha, gile bongkak takabbur kau nehhh aku main je jangan percaya. But but but kena ar ade teman. Kalau tak sape nak teman cucuk duit nanti? =P

No comments:

Post a Comment