Saturday, March 12, 2011

Ecstatic, yes! part II

Fine, macam ade ecstatic, yes! part I. Walaubagaimanapun, aku memang tengah happy sekang ni. Adik adik aku sume dah selamat sampai ke rumah. Dan aku juga gembira sebab everytime Mur balik je mesti Abah beli McD makan ramai-ramai kat rumah sambil dengar gosip-gosip terkini diorang. Girlfriend lah boyfriend lah HAHAHAHHAA. Si Mur dapat nombor 32 hari tu dalam batch. Ok kelakar gila aku dengar. Sebelum ni siap salam cium tangan lagi ngan Sultan sebab pandai sangat. Sekang ape cite beb? HAHAHAHA. Ala, biase la tu, exam ibarat roda kejap di atas, kejap di bawah. Tapi kalau macam Dijah lain cite la. Sebab beliau memang sentiase di atas and insyaAllah terus kat atas. Amin...Ni ha. Citer pasal si Dijah ni. Tadi tengah aku dok  makan ngan Balqis tetibe jek die call. Terkejut aku. Tanye aku balik bile. 21 March ni la aku jawab kan. Ok lah macam tak perlu je citer sume bende secare detail. Tapi kalau bace balik entry ni pada mase akan datang, baru feeling sikit kan. Ye, aku memang suke bace entry lepas-lepas. Tu la sebab aku buat blog ni. I just want to know what have I done in life, with who, where, when, what did I feel that time and belah belah belah.....

Tadi petang. Aku keluar pergi Jusco Tmn U (Tmn Universiti) dengan Balqis. Tujuan? Tak lain tak bukan le bergosip. Peh nak bergosip kene sampai Tmn U, mengada-ngada tau. HAHA. Tak la. Saje je pergi Tmn U. Aku pun tak tau nape, tanye driver (Balqis) la. Jalan-jalan pastu makan. Ye makan memang la agenda utama masyarakat kita kan. Nak tackle suami, dengan makan, nak tackle makwe dengan chocolate, nak pergi rumah orang bawak makanan, jumpa orang sakit bawak buah, lawat adik kat sekolah bawak KFC. Yes, makanan tu sebenarnye penjalin kasih sayang dalam masyarakat kita. Tak boleh disangkal lagi. Tapi silap makan, derita wo. Macam aku. Overweight. Hey belum Obese heh, jaga sikit. Tapi aku sangat look forward pada musim panas kat Alex nanti sebab orang kate senang kurus. BAHAHAHAHA. Tengok lah kau, kalau betul aku kurus, aku akan show off kat belog ni sampai juling mata kau tengok gambar aku menghidung tinggi. MUAHAHAHHA. Banyak betul gelak hari ni. Betul betul ecstatic gitewh. Cakap pun dah start gedik. Lempang nak?

Ok, by the way, another 8 days to be back 'home'. I kind of miss the class actually. Ok funny funny.

The piccas;
Tom Yam Bee Hoon! Favourite aku tah start bile tah. Makan mesti nak tanggal spek. Kalau tak, berkabus le jawabnye. Pedas sangat. Korang yang pakai spek kalau makan pedas spek berasap tak? Ok la, mungkin spek aku murah kot. Tak macam korang (yang pakai spek) punye kan. Fine. T_T HEHE

Ni lah Balqis. Dah bape lame aku tak jumpe kau ha? Rindu sangat kite tau. HAHA. Sejak bile berkitew-kitew ni? HAHA. Itu sizzling yee mee macam favourite die. Aku rase la. Tadi die la yang bawak kete. Aku? No way, man. Eh yes way yes way. But wayyy later than this time, InsyaAllah.

Kat rumah aku. Tadi aku suruh Balqis buat blog. Senang aku nak stalk budak ni tengah buat ape sekang. Ape gosip dan skandal terbaru dia. Boleh die kate ''Ha ko la type. Aku cakap, kau type'' Ye la fine. Kau je la yang busy. Takde mase. Aku ni tengah cuti kan. Ye lah ye lah. Tapi betul gak kan die cakap tu. Ish aku dah start rase tak produktif ni. Eh aku produktif la. Sebab berat aku naik satu kilo cuti ni. Alah sekilo pon nak berkira ke? Lempang nak? HAHAHAHAH. Again, I am looking forward to summer in Alex to thin myself. If I can. Will show off to you guys, soon. HAHAHAHA. By the way, nanti Balqis pon nak cuti bulan 5 ni. Sampao bulan 9 kot. Wooy woot kekuat. Sekuat hati. Tambah la berat badan kau. Padang mukeng padang mukeng. HAAHAHAHA.

//

 
Ni gambar tetibe jek. Ni Ziyad, my cousin. I think he loves me. BAHAHAHA. Aku rase budak ni yang paling comel sekali dalam banyak-banyak sepupu aku kat kampung kalau tolak aku la kan. HAHAH. Ok fine tak lawak. Tadi die dah selamat dikhatankan. Alhamdulillah. Yang belakang tu abang die. Pun baru lepas sunat semalam. Ziyad has a specific cute name for the penis and it sounds cute. And I don't mean to be pervert here but only to share the story. Die panggil 'etenet' tau. Comel kan. Aku suka kacau die tidur. Ni aku tengah kacau die la ni. Bibik tolong amekkan gambar. Oh nape aku tengok tempat lain? Mak Yos tengah tanye aku balik bile sebenarnye. Sume orang dok tanye bile aku balik sekang ni. Sume orang memang
tak sabar bile aku nak balik he?


Ok bubbye semua. Jumpe lagi next entry which is InsyaAllah tomorrow. Memang takde keje oo dok rumah. Kalau dapat singget satu jam online dah lame aku kaya. Boleh terus jadik doktor. MUAHAHAHA. Tak kait gile. Ok dah bubbye.

No comments:

Post a Comment