Monday, December 13, 2010

Numbness struck

Brr sejuk. Angin laut Alex membekukan saraf aku tapi masih boleh type entry blog, macam mana pun tak tahu lah. Haha.

Skarang ni dah start pergi kuliah pakai winter coat sebab angin die kemain lagi sejuknye. Siap mafla aku pakai. Baru aku tahu, muka aku ni tak tahan sejuk. Perit seh pipi kalau tak pakai mafla. Tu yang pergi lecture memang satu set sume aku lilit. Dari sarung tangan pada mafla. Perhh layan betul kalau duduk dalam sejuk macam nieh.

Malam tadi, pergi jenjalan kat luar sebab nak carik mafla ngan selipar tebal. Lantai asrama ni pun sejuk jugak, so wajib beli indoor slipper. Dah terlanjur keluar, aku pun pergila tepi pantai. Ombak die tinggi gile kott...Terkezut aku. Tapi seronok jugak dok tepi laut, tengok ombak malam-malam. Angin tak payah cakap. Tudung pun tunggu masa nak terbang. Nasib bahek ade mafla. Pastu bile ombak tinggi-tinggi tu, ade lah yang kene shower ngan ombak. Aaaaa best gileee! Lagi tinggi ombak, lagi besar shower die. Aku dok kat tepi tu biar kene shower! Best! Habis basah baju aku. LOL. Suar jeans pun dah soaked habis. Pastu jalan balik, kaki macam kene gigit je rase. Yeah, kene gigit oleh angin dingin. =P

Lagi 19 hari nak exam. Kene study manyak-manyak. And you know what, I find medical genetic very boring and hard to understand. For me. Tapi rasenye senang je kot sebenarnye. Cume aku je yang tak berapa suka. Oh, and for assignment, I've been given Fetal Membrane as the title. Interesting yo.

That's all for now. Will update soon. =D

No comments:

Post a Comment