Wednesday, September 1, 2010

Cerita sekarang

Salam'alaik people.

Weh lame gilak aku tak update kan. Tapiii, korang mesti tak perasan kan. Yela, sape lah blog aku dalam hidupmu. Cewah...HAHAHA

Cerita sekarang;
Esok ialah predeparture yang mane aku akan pergi satu talk ni, and then die cerita la semua semua pasal negara aku nak pergi ni kan. Dia nak citer pasal urusan biasiswa whatever. So esok officially aku akan mendengar MP4 secara marathon, excuse me. HAHA, bohong gila. Nak dengar tak pengakuan tulus aku?

''Aku ni sebenarnya tidak berMP3 mahupun MP4 orangnya.'' Hanya ade songs memory dalam handset yang bersaiz besar sikit dari siput bawah batu. HAHAHA, merapok betul aku kan malam ni.
//
Back to cerita sekarang, aku menumpang berteduh kat rumah kawan ohkay. Besar tak besar pengorbanan aku semata-mata nak gi predeparture ni. Sanggup tidur di rumah bukan sedare. Eh sedara seislam lah kan. HAHA

Eh dahla. Aku nak tidur. Sekarang bukan waktu yang sesuai nak bercengkeram dengan blog.

Babai. (Kau jangan pandai2 buang 'a' yang kat belakang tu eh, kang lain jadiknye. HAHA)

Wassalam. =P

No comments:

Post a Comment