Friday, July 30, 2010

Taman Mawar

Taman Mawar. Taman yang banyak kenangan. Kenangan suka ria. Duka takda kot. Hee. Tetiba je aku cakap pasal Taman Mawar.

Sedar tak sedar, dah nak 3 bulan aku bermastautin kat Taman Mawar ni. Nanti dah blah dari sini, mesti aku rindu nak jalan-jalan usha rumah orang, jogging ke hulu ke hilir(walaupun jarang buat), pergi surau wardah dengar tazkirah dan main buai kat taman macam budak kecik. Mungkin last moment to perasan kecik or whatever. Hesh taknak la last moment. Aku kan childish. Ahaha. Bajet di situ...
//
Aku baru habis exam. Final exam yer. Subjek last ialah Biology dan English. Semalam aku tidur pukul 4 pagi. Stay up till 4 in the morning and the tears are pouring, and I wanna make it worth the fight'' Cewah Gwen Stefani. Haha.

Rasa heaven betul dah habis exam ni. Semalam study Bio sampai rasa nak termuntah kuning, hijau, merah (Isyarat merah, hijau, biruAish masuk IT lah pulak). rasa nak termuntah warna warni. Ada ke?
//
Aku tak ingat berapa hari lepas, tapi yang penting, dalam minggu ni jugak la, brothers aku ditimpa musibah. Kecederaan tak berapa serius tapi cukup untuk menterkejutberukkan aku. Enough said, semoga mereka cepat sembuh. =)
//
Aku tak sabar nak balik!! Tapi aku macam sedih nak habis kursus ni. Pasal apakah? Pasal aku rasa kursus ni sangat best. Macam dah banyak kali cakap kursus ni best. Taknak la cakap lagi. Nanti korang cakap aku bajet. Haha.

Ok la. Mahu setop.

Wassalam.



No comments:

Post a Comment