Saturday, July 24, 2010

KiTT Sports Day

Salam 'alaik people.

Lame tak jumpa. Well, agak susah nak carik source internet kat rumah ni. Dan hari ni, I should thank Shee as due to her broadband I'm able to meet you all. Though not face to face of course.

Hari ni cuti. Bagai pucuk dicita ulam mendatang la pulak. So, dapatlah, kami berehat dan bercinta di rumah setelah penat dan lelah bersukan 3 hari berturut-turut. Dan aku semestinya bercinta sakan hari ini. Buku Sheldon dah selamat aku khatamkan tengahari tadi. Sengal sengal sendi, lutut, tulang pun dah selamat aku urut. Cewahh.

Aku tak pernah tahu yang semangat 'sport-woman-ship' aku agak terbaik jugak. Haha. Kalau tak, takdenye sampai lebam lutut, lebam tangan, bengkak wrist aku dek sukan hari tu ha. Siap main futsal, bola jaring, bola 'tampo'. Eiii lawak!! Tak pernah join walau sekali pon game berunsur bola bola ni kat sekolah dulu. Tapi kat kolej boleh terjebak pulak. Dah la main agak terbaik gak. Muahahaa. Mari tepuk tangan beramai-ramai. Ok sebenarnya part terbaik tu aku saje poyo.

Group aku takdak menang emas pon. Tapi takpe, yang penting we all had a blast during the sports day. We've done our best and cheered whole heartedly. Managed to be in second place for all events(girls) and luckily the boys did cover us up. Mereka dapat banyak gold, jadik membalancekan markah group kitorang ngan group lagi satu. Last last keputusan group terbaik ialah DRAW! Fine la wei...

Konklusinya:
  1. Dapat experience main futsal jadik goalkeeper terbaik sepanjang zaman (penipuan nyata di situ)
  2. Dapat lebam kat tangan sebab terlalu 'mangat' main bola tampar. Aish, tamparan agung.
  3. Lepas ni aku boleh membongkak kat orang lain cakap 'aku pernah kene sepak ngan orang sampai lebam time main futsal' .

Gambar tak boleh upload la pulak. Mak-sa-a-lah-beth-ol. Haishhh.

Fine la. Till then orang-orang.

Wassalam. =)

No comments:

Post a Comment