Saturday, June 12, 2010

Macam mana nanti?

Assalamualaikum..

Hari ni, 12 June, some of my friends sudah terbang untuk further study di USA. Maka banyak lah gambar-gambar yang ditangkap dan telah di muatnaik dalam facebook. Ada gambar yang seronok dan gembira. Dan ada gambar yang sedih dan mensayukan hati tukang tengok termasuklah aku.

Isk, aku ni la kan, bab bab feeling ni memang over siket. Biaselah, orang berhati rapuh la katekan.

Aku pun terbayang la suasana bila aku fly nanti. InsyaAllah, bi iznillah. Macam mana ek? Aku rasa aku pasti confirm menangis. Ya Allah, kuatkan hatiku...

Yang sebenarnya, sekarang ni pun dah terasa siket siket nak nangis. Ha tengok tengok. Ni baru taip. Belum kat tempat sebenar lagi. Bagaimanakah nanti. Waaa, kuat ke aku ni??

Ish feeling plak aku ni...

K la, kepadaNya kita berserah...

No comments:

Post a Comment