Monday, May 24, 2010

Life di sini

First skali, aku seronok sebab next week cuti. So,, boleh balik JB. Say Hoyehh! Haha.

Next, assignments makin banyak. Ha, la ni baru la rase macam budak kolej sket kan, Aku kena cari 20 perkataan per day tau. Pastu kena hafal. Every words, siap dengan ejaan sekali. Banyak kan, Tapi takpa, demi Mesir, aku sanggup. Wee.

Next, Odeng ngan Filzah dapat gi KTT gak. Hoyeh lagi sekali. Haha, Adalah jugak kawan nak dibawak berdating kat KTT karang. Haha. Dating kat library, ok gak kan. Tapi diorang duduk kat apartment, aku dok kat Taman Mawar. Kira kat kolej je la boleh jumpa.

Next next, Syahir dah nak balik.!! Seronok I am. Nanti boleh pau die 'awi awi'. Haha. Takpa die sayang adik die, mesti boleh punya. Kan Syahir, kan. Hehehe

Semalam dak dak course aku pergi Putrajaya, pastu kitorang ambil gambar dengan Anisah anisah daripada Oman, adalah practice sket sket Bahasa Arab. Pastu pergi Alamanda, pergi window sopping ajela yang kami mampu. Haha

Ok dah. Itu aje. Tak sabar nak balik. !!!

4 comments:

  1. tiqaaaaaaaaa!
    rindduuuuuu :D
    hehe kite sedih auu tak dapat JPA :(
    x)

    tapi dah okay dah sekarang hehe

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, tak dapat?!! Kawan kita pun rmi gak tak dpt. Hey I miss you too, Kita kat rumah ni...Cuti sampai ahad.

    ReplyDelete