Tuesday, April 27, 2010

nasib baik betul

uuuu, aku sedih ni..sebab citer munajah cinta dah habis..

TAPIII, aku tak puas hati betulla nape mesti Mas Attar meninggal...dah la mati sebab kene tembak dengan Bakri, si bongol jahat tu. Dahtu, Mas Dafar tiba tiba muncul..rupanya tak mati lagi makhluk itu...hehehe. Mae pulak masuk penjara 3 tahun sebab bunuh Bakri...dan ceritanya habis di situ sajalah...dengan antagonis semua meninggal dan hero cerita si Mas Attar turut KO. apadaaa....
sebenarnya aku tak tengok dari awal pun hari ni. dalam pukul 6 lebih, aku terpanggil nak tengok cerita ni...haaa, nasib baikkk ko aku tak miss last episode ni...yahooo...bhahaha

ha, sekian terima kasih...=p

notakaki:

aku sekarang semakin kurang minat kepada adamaya.....-_-''

aku baru tau bunyik motor malam malam yang selalu bawak slow slow tu rupenye pak guard baru undan...aku ingat orang jahat dok spy rumah kat undan. hehehe




No comments:

Post a Comment