Wednesday, April 28, 2010

tengoklah 3 idiots. HAR HAR HAR

aku baru habis marathon movie ni. start dengan muallaf pastu niyang rapik pastu how to train your dragon and lastly 3 idiots.

antara semua cerita ni, aku rase 3 idiots la yang paling best....macam biase, filem hindustan memang sentiasa mampu meruntun, menggeletek, menginsafkan hati bile kite tengok dia. ha, tengoklah dia, dan engkau pun akan tahu cemane bestnya cerita 3 idiots. aku rase aku perlu beli original copy la citer 3 idiots ni. sebab yang aku tengok ni subtitle dah la kejap ade kejap takda. terpakse aku paham paham sendiri citer tu. Tapi memang serious best la wa cakap lu. pegi la tengok. hehehe.

ok dah habis pasal movie. aku nak cerita feeling lak skang. skang ni, right now, in front of this laptop yang tak pernah jemu tengok muke aku selama 4 bulan ni, AKU RASA CUAK ke bebeyh..sangat ke bebeyh hingga aku tak mampu nak describe ke bebeyh hanNye. hahaha.

pasal apa? hurm tak payah la tahu. nanti kalo dah selamat aku war war kan. InsyaAllah..

aku harap aku tenang dan tabah untuk terima semua benda ni.

tangan dan kaki aku sangat sejuk sekarang ni. mesti sebab ke bebeyh han cuak yang aku rase ni. ia telah mentrigger sympathetic nerve aku dan mempercepat kadar denyutan nadi whatsoever. eh betulkah sympathetic nerve? apa apa je la...


No comments:

Post a Comment