Wednesday, April 7, 2010

emosi sebentar

huh, aku rase stress. sebab esei mara ne belum siap siap dari pagi tadi. hoho. ne la akibatnya 3 bulan duduk kat ruma, dan tak berfikir ie menggunakan otak. memang sangat berkarat jadiknye. huh, aku da tak tau nak goreng ayat dalam english. LOL. mampuih den kalo teacher layna tau. esei cite pasal diri sendirik pon takbley buat. hahaha. tak tak. takda la kronik sangat sebenonye. cume da lame tak belajar so concentration aku mudah terganggu. tambah plak, aku menaip esei ne gune komputer, akibatnye, aku buat esei kat blog plak. blerghhh. tara guna. hahaha. =p. da da. aku nak sambung esei. =p. bye sayangku..hep bukan kau, i mean the blog. hehehe

2 comments:

  1. siap esei?haha,saje nak test ko bukak blog lagi ke tak? ;p

    ReplyDelete
  2. aku sentiase bukak we. sbb takda bnde nak buat (tipu2)...

    ReplyDelete