Thursday, April 8, 2010

aku happy jugak

huu, aku seronok betul hari neh. sebab nye petang tadi, aku, filzah, faeez, syafina, azri and sadiq jumpe kat jusco. more to hangout la. walaupun sekejap kan. takpa, yang penting dapat bergelak berguling dengan mereka. hahaha. lawak gile. bertahun tahun tak jumpa da kan. daripada tak reti bawak kete sampaila masing masing da ade lesen. hehehe. tak kait ok. bak kate peanut+faeez+filzah, 'dahla dahla'. hahaha. lawak lawak. ayat tu disertakan ngan gaye muke tak boleh bla, harap maklum, that's why la aku rase sangat lawak bende tu. ok dahla dahla. hahaha

suke la jumpe korang. eiii, like seriously, tak boleh bla betul la dengar faeez+filzah gelak. hahaha.=p. and and and lawak korang macam lawak gile la. hahaha, eh dahla dahla. =p

ne la some of the pics yang aku rembat dari filzah. haha. filzahhhh, kite amek gambar awak ne....haha
from left, faeez, me, aqmal, syafina, azri, sadiq and filzah(the photographer!!)

sadiq yang look so RMC. hahaha. no offence okeh..=p

there, filzah the photographer. haha. faeez plak amek gambar. =p


















eh ne gambar tak kait sey. hahha.

weih dahla dahla. pegi tido la. hahahah. sangat gembira~~

No comments:

Post a Comment