Wednesday, March 24, 2010

nasi goreng dan perlukah call?

nasi goreng oh nasi goreng. dah berjuta kali aku memasak kau tapi tak jugak jadik jadik. kurang garam la kurang bawang la kurang pedas la kurang dan kurang dan kurang. haish, neh yang malas nak masak neh! hohoho. tapi, walaupun rase kurang sedap, aku terpakse jugak makan. yela, nanti membazir la pulak. so terpakse la kite alter dengan perisa tambahan macam sambal udang semalam dan kicap jalen(masin ke manis belakang kira). ha, nasib baik sambal semalam ade lagik. kalau tak menangis aku makan nasi goreng handmade aku neh. hehehe.

tapi takpa aku akan keep trying memasak dan memasak sampai terer!!huhu. semangat la pulak. *clap clap*. haha
//
ok tadi PCJ tepon, hadoi terkejut beruk aku. tapi, aku angkat jugak. ngeee. ok aku memang nervous cakap ngan laki kat tepon, jadi mengapa?-_-', nasib baik sekejap je die tepon. ada tu die tanye:

dah makan belum?aik lain macam soalan, perlu ke telefon dan tanye hal macam tu?ish, aku dah musykil neh, takut pon ade. aku cakap makan nasi goreng handmade saye je.

pastu die kate ow boleh la simpan siket. (huh?????)

die tanye kenape tak datang kelas, tak nampak pun hari neh? 'huh, saye mane ade kelas lagi la. next week baru ade'

ades, kalut la aku. yela, aku rase macam kelakar la. why me? ke aku yang perasan? ish Ya Allah, mintak dijauhkan la benda benda tak elok. tapi serious la, bagi jiwa kacau tol PCJ neh, takdela, he seems meragukan, you know, macam kenapa aku je die call, orang lain tak pon.?ke dengan orang lain pon macam neh jugak? huh, aku pon tak paham la. tak taw nak cakap camne. yang penting, aku agak seriau tadi mase die call, sebab PERLUKAH CALL??. ngeee.

ok whatever. kalo die kacau hidup aku, tukar phone number. haha, nasib baik UOX, ade expiry. hulalaaa~

No comments:

Post a Comment