Tuesday, March 9, 2010

kita sudah usaha!!!

Huh, esok JPJ test...

lantak hengkole...

apa nak jadik, jadikla, gasak la ngkau..

ngahaha, walaupun entry neh kedengaran agak pasrah tapi sebenarnye, jantungku ini berdegup macam tengah sprint 400meter..hohoho, adakah acara itu??wateva wateva...

and lusa pulak SPM result..lagila rase macam nak ketuk kepale suroh jangan imagine yang bukan bukan kerana sudah banyak kali aku mimpi pasal result SPM...

dan mimpi tu em, tak payahla tulis kat sini, kerana sesungguhnya mimpi itu mainan SYAITAN laknatullah...walaupun aku da bace ayat kursi dan doa tidur sebanyak tak terkira banyak nye (ko bayangkan aku bace sampai aku tertidur), aku masih bermimpi yang ntah hape hape ntah...neh mesti bace tak khusyuk neh...hohoho, mungkin juga..

so point entry kali neh ialah, aku nak menghighlightkan(itu warne kegemaran highlighter) bahawasanya aku pasrah esok ape nak jadik, jadikla...aku akan buat yang terbaik, dan bawak kereta tuh dengan sangat berhemah, dan aku harap enjin tu tak mati esok...jangan, please no, never, ok...

ps pertama: orang orang semua yang membace ini, harap doakan kesejahteraan calon JPJ neh esok hari supaye lulus dengan flying colours esok hari, supaye dapat bawak kereta tak payah suruh Fuad hanta lagi lepas neh...saye amin kan awal awal...amin.....=))

sekian, wassalam...enjoy your day..




No comments:

Post a Comment