Wednesday, March 10, 2010

ralat mode

tak tak...aku tak salah taip tuh..bukan lalat, memang ralat..ok whatever..

and so, now I am free from JPJ test but not for long...

sebabnya, well you know, aku failed JPJ test tadi...wadehe, nak buat cemana kan..hehe, tibe tibe rase nak tergelak..=))

aku asek le mati enjin..kat bukit, kat traffic light, sume tu agak macam tempat yang aku takuti gak le...and mereka sangat menyedihkan...

semalam adalah sejarah, hari ini adalah realiti, hari esok adalah harapan..neh adik Ahmad Murtadha yang bagi kat akak die yang tenga frust failed JPJ...hhuhu..I love you so much, gem!!haha

kesimpulannye, aku gagal hari neh, tapi tak bermakne gagal selamanya, cewahh, hahaha,

tapi kalo gagal banyak banyak kali, duit pon bayar banyak banyak kali la kan...wadehe betul..hahaha

da la kat JB neh kene baya RM120, kat muar kene RM45 je...Ish, sangat la aku jeles ngan mereka di sane...ish3..

tapi kan, yang aku rase ralat nye tuh, sebab, time latihan aku ok je bawak kete tuh, siap bergelak tawa lagi dalam kete tuh..tup tup, time pekse je terus gagal, aku bawak kete tadi macam baru pertama kali naik kereta..macam sangat naif pasal bawak kereta neh..

mungkin da tak de rezeki kot..takpe takpe, mesti ade hikmahnya tu kan....


ps pertama: tadi aku jumpa kawan lama kat Berjaya...haha, old friend lagi...suka2....=))

ps kedua: aku chat dengan MUR, yay3!!suka suka!!=))

No comments:

Post a Comment