Tuesday, March 9, 2010

suka suka

semalam aku bukak facebook, macam biasa la kan..

pastu aku tengok ada 2 friend request..

pastu aku tengokla, gerangan orang yang merequest tuh...

waaa, sorang tu name die AIDILADHA AHMAD...!!!waaa, ini Aidil ke?? hati aku dah dup dap dup dap...

aku pon usha la gambonye ha...tengok tengok betul la itu aidil kawan lame aku kat taski Alhaadi dulu..dia pindah time darjah 2 and lepas tu teus lost contact..

wahaha, aku sangat happy sampai buat sujud syukur ko..hahaha, Alhamdulillah, jumpe jugak budak neh, AHAHA,

dulu time kat taski, kitorang agak rapat la jugak, rumah pun dekat jalan yang same, memang rapat la ngan die...

and now after 10 years, kitorang jumpe balik...waaa, suka suka...haha, sangat excited you...

aku tak tau la nanti cemane gayenye kalo aku jumpe sab, jee, puteri, dijah, enon, odeng tu sume 32 tahun akan datang,,,ahhaaha, mesti la lagu neh jugak kan..

semalam aku tolong mak cari kawan kawan lame batch SIGS'77...pastu adela beberape orang yang mak jumpa..

entah kenapa aku pulak yang excited lelebih tengok kawan kawan mak..hahaha,yang mak pulak dengan komennye seperti ''ey da besar da kau, dulu slim aje'', ''eeh, neh betul ke si *********, lainnya muka'' and bla bla bla...macam macam..

cemane la gamaknye ghupe aku neh 32 tahun akan datang..bila umur dah setengah abad...entah ada ke tak lagi kat dunia neh,,yang paling penting, entah dunia neh masih berputar lagi ke atau dah kiamat...Nauzubillah...

ps pertama: jage gaye pemakanan sejak muda so muke akan sentiasa nampak berseri bile tua, macam mak...heheheh

ps kedua: bersegeralah menunaikan kewajipan dan mengumpul bekalan untuk akhirat kelak.

No comments:

Post a Comment