Saturday, February 27, 2010

random facts

  1. Aku tak boleh tahan gelak, tahan menangis, tahan gelak, tahan menangis, tahan gelak, tahan menangis, GUNUNG TAHAN, jhcbshfhb ape neh??
  2. Aku tengah rindu kat seseorang di MCKK, tak sabar nak tunggu die balik dan kacau dia dan borak borak dan, ok semua aku nak buat dengan dia..
  3. Aku benci kelas memandu yang hjdbfsbyr buat aku rasa tak keruan, cuak ke bebeyh, seriau, jiwa kacau dan lain lain
  4. Sekarang ada orang tenga bakar mercun POM POM POM POM dengan sangat kuat sebelah rumah aku..urghh, sangat annoying...dey kichi.!!
  5. Aku teringin nak makan buah jambu dalam peti ais kat dapur, tapi sangat malas nak jalan 10 tapak pegi dapur..''gemuk betul kau neh''..HAHA, diam la kau..
OI, TOLONG STOP MAIN MERCUN BOLEY TAK..??AKU DAH RASE MACAM DI TENGAH MEDAN PEPERANGAN NEH....!!!

No comments:

Post a Comment