Saturday, February 27, 2010

DM SMAPL

Ini time lunch lepas paper ape tak ingat, tapi aku tengah berasap time neh..pedas liauu...asal makan sambal je muka mesti merah and peluh merecik recik..cewah ayat yang tidak boleh dibelah dua..HAHA..and muka aku akan jadi macam neh everytime aku makan sambal dan benda yang pedas pedas belaka..

Ada sorang kawan abang aku neh, dia pernah makan berdepan dengan aku(bukan makan berdamai, mind you)..Aku order nasi goreng kampung, and bila sampai, aku makan la dengan rakusnya..Mak aii, pedasnya macam letak cili padi tujuh kati..Muka pun start la merona,(cewah, sedap this word) bagai nak gila...kuang3, malu aku..HAHAHAHA..



Tengok neh, tengok neh..Ini antara lauk kegemaran saya di DM sebab ada sambal udang...YAYYY!!
Neh sape punya tray neh??banyak udang nampak??makcik tak aci yee??HAHAHA

~TAK PEDAS TAK KICK..TAK KICK TAK KAW..TAK KAW LU PIKIRLA SENDIRI.. =p
(muka comel)

2 comments:

  1. mane lerr adik aku nih x makin sehat..
    smap kasik makan sedap sgt..
    hehe..

    ReplyDelete
  2. HAHA, tu la pasal..wei, cane nak slim down hah??(dah tau tp pura2 x tau)=p

    ReplyDelete