Saturday, February 27, 2010

sondol menyondol

HAHA..Title yang agak kelakar dan ada unsur tak senonoh..

Right now, baru balik kelas driving, dengan peluh sebaldi full dan melimpah keluar..EWWW, geli mat....

Tadi, Pak cik Bakar on leave sebab tak berapa sihat, so Berjaya import sorang cikgu daripada branch lain untuk ajar aku..

This cikgu memang very funny and cool je and lepak je and, ok, tak de and lagi..So, Alhamdulillah ok la..

Tapi dia punya teknik mengajar tu agak lain daripada Pak cik Bakar, so macam susah la sikit nak follow, tu yang kereta asyik mati mati enjin je..HAHAHA, aku paling benci dan menyampah dan meluat dan, ok tak de dan lagi dengan kejadian sebegitu membencikan dan menyampahkan dan meluatkan...HAHA, tapi yang salahnya saya jugak, ryte...ok, ngaku salah..

HAHAHAH, yang tidak boleh dibla nya, tadi aku telah tersondol sebiji kereta kancil di hadapan, masa tunggu turn untuk naik bukit..ha, amek kau, terkejut beruk mamat tu..HAHA, mesti budak laki tu maki aku kan..HAHAHA, oo, takpe takpe, hari neh hari aku, esok lusa hari kau menyondol 'lembu' lain...=P..mintak mahapla BERJAYA sebab rosakkan kereta you hari neh...tapi I dah bayarkan, so takpe ok...at least ada la jugak pengalaman menyondol kereta lain...neh pengalaman yang tidak boleh diaplikasi namenye...

Itulah kisahnya driving lesson hari neh..Next time, jangan buat lagi tau..OK..Kalau diingatkan balik, aku sangat bertuah sebab terbuat, ok terbuat bukan sengaja ya, pelanggaran itu dikala bukan Pak cik Bakar yang mengajar..Kalau beliau la yang sedang mengajar, mesti kene marah...AMPUN PAK, AMPUN....hahaha, menangisla aku sorang sorang dalam kereta yang tak berapa nak luas tu...HAHAHAHA...Alhamdulillah

And, semoga Pak cik Bakar cepat sembuh, saya rindu pak cik..HAHAHA, ini bodek namanya...takla takla...betul betul neh tau...saya suka belajar dengan pak cik walaupun pak cik selalu garang garang..takpe, saya suka...=p(yang ikhlas, anak didikmu)HAHA

No comments:

Post a Comment