Saturday, October 13, 2012

Why me?!

People are not perfect, right. So am I. I am no angel.

I was quite pissed off today. Kejap tadi. And few hours before. Hmmmm.

Pakcik kedai runcit kat bawah ni seboleh-bolehnya suruh aku sebut 'zet' (minyak) dlm arab betul-betul. Der, ingat aku cakap bahasa arab ke sejak lahir. Dahla paksa paksa pastu buat muka bila aku tak reti. Sekeh kang. Eeee jengkel tahu tak. Bengang!

Pastu nak ajar jenis minyak pulak. Tah pape. Aku tahula minyak tu utk goreng kentang! French fries. Ei geram!!!

Kadang rasa macam taknak engage langsung ngan orang arab. Nak study je tanpa kisah pasal diorang ni. Sebab annoying sangat tahap tera giga au tak tipu! Tapi of course la itu impossible. Al mustahilun! Dah nama study kat arab memang la kena engage ngn society die.

Hmm dengan sampah sarapnya berselerak, semua orang hantu duit. Aku tak paham mcm mana they can be so direct about their feeling. Kalau marah tak tahan langsung, kalau kat tengah jalan tu, dan dan tu jugak berhenti kereta bergaduh. Nonsense kan. Menjerit-jerit is common culture. They pride their strong heavy voice to the max. Kang putus satgi tekak tu PADAN MUKA! Blerghhhh rimas. Tapi.........

That's my part. That's the way how God wanna teach me about perseverance and patience. Though I'm losing it sometimes, nevertheless, it's a journey fated since I wasn't in the world. I know. I'm aware. I'm trying. But I get temper too. And controlling it isn't kacang tempe. Nak nak bila ada kat surrounding macam ni. But it's yours, Nurul. Got to face it suka atau tak.

Ok dah. :) :) :) Anyway, you know there are still good ppl among them kan. So lupakan the ones yg annoying tu, ingat yg best best je. Haha. Padan muka kau orang yg annoying ni tak masuk dlm memori aku. Masuk dlm blog je. Haha pun boleh kan. XD

No comments:

Post a Comment