Saturday, September 29, 2012

Babbling bout things before Egypt!

Salam 'alaik people! :)

Ya anak-anak. Malam ni aku bersiaran secara langsung dari atas katil bilik 6-- di sebuah hotel di Seremban. Nasib ada wifi kat sini, boleh conteng conteng sesikit before balik Alex kan.

Mak ada kerja sikit kat sini, and habis esok so after that akn bertolak ke Melaka pergi rumah pakcik utk jumpa my nenda terchenta. T____T huhu aku bukan ape tetibe sedih sayu nak balik dah ni. Isk isk isk.

//

Anyway, tadi sempat mandi swimming pool lagi! Huwawawa addicted lah pulak makcik sorang ni. Macam nak mati penat berenang tadi. Dah mcm duyung (perasan) terlebih serotonin plak tadi kan haha. Tapi okeh la nak buat lepas gian utk setahun punye stok. Sbenonye kat Egypt pun ade pool tu tapi tak penah nak pergi nye pulak. Swimming suit pun tak bwk. Beli kat sana mungkin? Wah kau belum sampai sana dah plan nak beli apa semua kan kehkhkeh.

Aku tak sabar la nak makan aiskrim Falaky! Bunduk (hazelnut) ngn karamel woah gabungan mantap! Gitu! Aiskrim ni antara motivasi aku nak balik Alex tau. Hm apa lagi yek? Jom buat list!

1. Aiskrim Falaky
2. Sharing akuuuu!!! Lama sangat tak jumpa, aku ni hmmph balik Malaysia hmmmph hanguih mampuih keghah bak kate Ustaz Jo dulu.
3. Kawan kawan semua. Aku rindu Fatin, Rai, Sha, Melly, Faz, Iman dll. Mesti balik ni banyak citer aku confirm!
4. Sesi unpack barang. Hahaha ni memang ah. Kumpul kat ruang tamu, pastu bukak beg memasing pastu gebang gebang, 'Aku bawak kicap Habhal Cap Kipas Udang 2 botol!' 'Aku bawak Ruski Tomyam 4 paket hoiiii sape nak beli ngan aku tak bolehhh!' hahaha dan seterusnya.
5. Dr, Fouad Anat. Haha apehal tetibe cikgu anat boleh masuk ni? Saje je kan . Tapi kan one thing for sure Dr anatomy semuaaaaanya awesome. Like me. Eh. Maksud aku aku sangat sangat suka Dr Anat. Dr Aiman, Dr Alia, Dr Ganeid, Dr Atiqah. Eh. Dr Atiqah last sekali tu saje je mungkin la mungkin nanti. Hehe.
6. Hmmmm
7. Hmmmmmmmm
8. Aku kena belajar rajin rajin, kasi upgrade sikit result tu. Sekali sekala biar terbeliak siket abang aku tu, kasi die cam tak percaye sikit kan like 'Ini ke Nurul yg suke berebut nugget hotdog dgn aku dulu'. Ha begitu. Tapi die terror arh. Susah! Tapi boleh je kalau aku nak (sambil tolak hidung guna ibu jari) cewah haha taknak kalah.

Dah bagi 8 tu cukupla ye. Huh nampak no tak semangat nak balik sane kan. Biase la tu. Mana ada orang suka tinggalkan keselesaan dan kesenangan kan. Paling tak best sekali sekali paling benci tak suka nyampah rase nak sepak sekali sebab bila balik sana nanti mesti kena jalan sengsorang balik dr kelas. Awal2 tu Nadhirah teman tapi lepas die dah sampai tu! Sebenarnye dlm 1km lagi nak tiba rumah aku, tapi tak suke la sengsorang wei. T____T. Hmph! Kengkadang okey tapi most of the time NO! Aku jln laju gile haha pastu memang aku tak tengok langsung orang Arab ke ape ke terus laju2 nk balik rumah je. Kalau nasib tak baik, kene tahan dgn baba rumah kan. Borak borak minum syai kejap baru naik rumah. Hahahha perasan sangat nak minum syai ngn baba. Boleh bla.
Tapi kalau gerak sengsorang senang. Tak susahkan orang, boleh suka hati nak gi mana. Nampak indipendent kan. Nampak je la tapi LOL.

Eh k la. Aku nak happy kan diri before balik Alex. Hello tiqah ko tak rindu ke kat baba tu.......punye anak? Ziyad yg comel tu? Hikhik. Ziyad tu memang ah nak pengsan aku sbb die terlalu comel! Tapi bapak ko tu garang seh. Sikit la. Hm Arab. What do u expect? Darah diorang cepat mendidih sebab panas kot negara die. Takat didih diorang rendah je jemurkan aje tengah panas, kompem die ngamuk!

Huhu banyak aku mangarut malam ni. Takdela mengarut sgt pun. Tapi adela siket. Wakakaka aku sendiri pun tak paham kejap siket kejap banyak kan. Papela. Yg penting esok boleh jumpa sedara mara sesikit kat Melaka tu yahooo! InsyaAllahhhh.

Ok dah, goodnight!
Wassalam. :)

No comments:

Post a Comment