Sunday, June 24, 2012

Like A Boss

Assalamualaikum.

Hai. Selamat sudah 1 paper aku kerjakan sampai lunyai ahaks. Sebenarnye, aku yg lunyai oleh paper tersebut adelah. Haish tawakal je la. MCQ die seriously nak terbalik meja tu aku jawab. Susah! T__T Tapi essay die okay sebab banyak soalan past year keluar. Bukanlah keluar sebijik-sebijik tapi lebih kurang. Pastu aku dengan housemate ade lah buat soalan spot kitorang. Sekali keluar pula! Bukan 1 tapi 3 soalan! Ahaks tersengih-sengih aku menjawab. Tapi kan ade soalan kategori tak boleh bla tau. Soalan tu mintak 6 criteria of drug allergy. Markah 3. Aku tenung kertas tu pastu cakap serious lah ko nak 6 weih sambil buat muka like a boss. HAHA sengal je.

//

Egypt semakin panas. Panas dgn result election yg tertangguh-tangguh. Panas dengan kerenah arab yg terkadang mendidihkan darah (?). Panas yang sememangnya panas secara maksud lahiriahnya yakni panas sehingga berpeluh-peluh kami. Ha gituuuuu 'cakap bahasa Melayu boleh tak tiqah?' LOL. Aku baru lepas sidai baju, ya ampunnnn boleh sunburn aku rasa. Lepas sidai baju pergi depan cermin belek kulit. HAHA seriously panas sampai camtu sekali reaction aku. Faham tak tahap panas dia? Oklah, aku bermaksud memang panas betullah sampai aku boleh berdiri depan cermin tu. Memang berbirat muka ala-ala baru balik latihan kawad kaki kat sekolah dulu. Whoa kenagan hokeh!

//

Syahir dah sampai rumah! Waduh kecemburuan nih! Takpe takpe. Aku ada lagi 22 hari sebelum menjejakkan kaki ke airport! Yeah! Eh insyaAllah. :)

Haritu, Mur dapat anugerah dari sekolah dia. Alhamdulillah! Tahniah Jemok! (Hewhew kantoi nama manja).
Anugerah yg boleh dibanggakan oleh adik-beradik juga ibu bapa lah. Yang Dipertuan Agong yg sampaikan hadiah tu. Overall, we are so proud of you, brother!

Jemok with Abah and Mak, with the piala pusingan received. 


Ok, till then, people. :)



3 comments:

  1. wah kak ! bestnye Mur dapat award. tgk gmbr kat blog abg shahir ade time dia amek anugerah from Sultan. hmmm.. bestnyee.. huhu

    ReplyDelete
  2. Anugerah apa tiqa?menarik~

    ReplyDelete
  3. Nadiah: Alhamdulillah, rezeki die. :)
    Faz: Anugerah PIBG. Untuk pelajar cemerlang menengah rendah. Alhamdulillah :)

    ReplyDelete