Saturday, June 9, 2012

Aku Gembira!!!

Assalamualaikum.... :D :D :D

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.....

Huhu, aku sangat seronok, tak tahu nak ekspres camne lagi dah. Alhamdulillah, seperti yg 'semua' maklum (semua: ACERs) majlis Lancement de Batch tadi dah selamat dikhatamkan. Phew, seronoknye raseee dah boleh study dan tidur dgn cukup lepas ni. Seronoklah!!!! :D

Alhamdulillah, Allah 'smooth' kan perjalanan majlis tadi. Persembahan-persembahan semuanya pun menghiburkan, cuma ada panas sikitlah tadi sebab ramai sangat orang aku rasa. Dah macam green house effect. Aircond dah bukak dah, paling kuat lagi, tapi tak terlawan dek carbon dioxide yg dilepaskan. Adekah?

Yay, lepas ni aku boleh tidur malam dgn senyuman! HAHA gila pelawok tidur sambil senyum siapa yg ajar tah.

//

Ok, Khamis next week dah start practical exams. So, now tengah busy dgn revision classes. Haritu revision histo ngn anat, kitorang stay sampai 2 jam kat setiap kelas tu. Tak penah umur pulak aku stay sampai lama camtu sebelum ni. Tapi insyaAllah dgn usaha tu, datang kejayaan, wokeh anak-anak? HUHU. Lagipun ada benda nak buat ni. Sebab tu kene belajar bagus-bagus! InsyaAllah, kita usaha sungguh-sungguh je kan, result tu semua Allah yg tentukan, ye dok?

Nantilah, aku letak gambar LDB tu. Sekarang ni aku nak compile soalan. Huaaaaaa.... soalan boleh compile sendiri tak? Wa penat la bro! HAHAH (padehal baru bangun tidur yg lena nih. ).

Ok dah. Bubbye till then dear bloggie. :)


//



No comments:

Post a Comment