Wednesday, June 22, 2011

I miss you, gemuk!

Assalamualaikum.

Hai everybadeh. How are you doing? Fine everybadeh? Eh teringat pulak kat doktor yang suka tanya 'Ok, students?' atau 'Understand, students?' atau 'Ok, students?'. Ok cukup lah tu contoh dia tu.

Tengah-tengah online facebook tadi, tetiba rasa rindu kat Gemuk. Siapa Gemuk? Heh, sebenarnya nama manja dia je Gemuk. Perut dia tak besar pun. Badan dia gagah perkasa. Ha, dia memang bodyguard aku. Dia suka baca buku motivasi macam em pernah dengar itu buku 'La Tahzan' atau 'Jangan Bersedih' ? Macam apatah lagi aku tak sempat nak hafal tajuk buku motivasi itu. Tapi tu la. Pelik betul tengok kecenderungan itu. Macam tak mewarisi trait aku langsung? Eh, bukan. Gemuk bukan anak aku. Again, siapakah Gemuk? Heheheh. Takda siapa-siapa lah. Aku saje je tulis ni.

Ha, mesti rasa menyesal sebab baca kan? Hahaha, takpa. Boleh tambah ilmu pengetahuan tentang aku. Eh, macam dah takda kerja lain kami nak baca tentang kau, Atiqah.

Ok lah. I'm outta here. Bye. Tomorrow is my module 5 exam. Pray for us. Wait, wait. Can you smell it? Smell what? Aaaaaaaa.....Freedom. Yeah, smell of freedom. Wuhuuu.

Wassalam.

2 comments: