Friday, May 20, 2011

Of Muscles and Bones and heart.

Assalamualaikum. 

Homesick nye....! Rindunya kat Malaysia.....Rindunya kat semua orang.....Wuuu wuuu wuuuu (anggaplah ni bunyi tangisan yang sopan)

Dah beberapa hari mimpi mak. Pastu bangun-bangun ada air kat tepi mata. Apakah jenis situasi ini? Tak pernah kualami sebelum ni. 

//

Alhamdulillah, result dah keluar. Alhamdulillah lulus semuanya. Semoga Allah memberikan kemudahan untuk habiskan belajar 6 tahun kat bumi Mesir ni. Amin..

//

Rumah pun dah settle aqad (perjanjian rumah sewa) . Mama (tuan rumah) insyaAllah okay okay saja. Aku duduk satu building dengan my saudara. Haha, saja je amek dekat-dekat kan. By the way rumah aku kat tingkat 4 dan takda lif. Haa, ada brani? Before, kitorang berkenan dengan rumah kat tingkat 6, and then dapat tahu tingkat 4 ada kosong. Terus grab yg tingkat 4 tu. Sebab macam tak koser la pulak nak naik turun tingkat 6 tiap hari.  

Kesimpulannya, semua hal dah settle. Alhamdulillah.Tinggal muscles dan tulang-temulang aku je belum settle lagi. Muahaha. Eih, modul kali ni memang menguji minda dan hafalan betul. Takda nye nak suka-suka lagi lepas balik kelas. Hari-hari mesti nak kena revise balik lepas lecture. Sebab tulah blog ni macam tak bersentuh sangat. Nak citer ape? Nak citer tulang? Nak citer muscles? Macam tak best. Tapi tengoklah. Kalau aku rasa ada muscle yang cam best kan, aku share la kat sini. 

Ok bye everybadeh. Jumpa lagi. 

2 comments:

  1. okie dokie! tunggu lepas dah semenggah sikit la rumah tu ea. rumah tu bentuk T. tak de lah besar mana.

    ReplyDelete