Friday, March 4, 2011

Random thoughts of heart and soul

Bismillah..

Penat.
Baru balik dari perjumpaan student Johor di Mesir kat The Zone. Actually die nak bagi cek RM 500 today. Tapi nye aku punye name ade problem siket. Email yang aku hantar hari tu, diorang tak terima pulak so tak dapat la nak amek check tu hari ni. Baru ingat nak 'beli' Angsana petang ni. Bhahahah. Tapi takpe, as soon as Johor call aku balik, I'll announce here, baby. =D Eeee tak sabar, tak sabar. Mate nampak duit je. Weheheh.

Penat.
Semalam lepas sampai rumah dari Selangor, terus pergi rumah Fazira pulak. Lepas satu-satu rumah kawan aku terjah. Lepas ni rumah sape pulak ek? Hish ingat aku suke ke tidur rumah orang, malu jugak, tapi nak buat cemane. Kang nyusahkan mak abah pulak.

Penat.
Kat Selangor hari tu tidur kat rumah Raihan 2 malam. Nak ronggeng sesame lah katekan. Sampai ke Sunway Lagoon aku terjah. Sunway Pyramid sekali after like 10 years aku tak ke sane. Huhahaha. Tu yang sampai terjatuh kat Full House tu sebab terlalu teruja macam orang jakun. ''Heleh Sunway Pyramid jek......''  Baik lagi Angsana. Bhahahah. Ok, berlagak. Padahal Angsana pun biasa-biasa jek. Macam lah ade yang luar biasa kan. Whatever.

Penat.
The journey from Sungai Buloh to Seremban. Blergh penat gile. Padahal duduk je dalam KTM tu. Tah hape yang dipenatkan pun tak tau la. Sampai Seremban, pum pang pum pang naik bus. Dapat pulak seat belakang laki India badan besar bau MasyaAllah. Nasib baik bus tak penuh. Aku pindah seat lain. On the way balik, nampak bus Mayang Sari accident. Nauzubillahi minzalik. T__T pecah-pecah tingkap die. Takut seyh. By the way, pak cik bus semalam baik gile. Kan aman bahagia hidup semua orang kalau semua driver bus kat Malaysia ni baik cam die. Senyum jek. Lembut je suare. Ke ko menggatal pakcik? Ngeheheh

p/s: I still don't feel like going back to Egypt.....! I belong here. Bhahaha

No comments:

Post a Comment