Friday, March 25, 2011

Biru Lagi

Hai, hari ni hari biru lagi buat kesekian kalinye. Entah bile nak kembali jernih. Hidup ni penuh warne-warni kan. Memang betul. Sejak due menjak ni (sebenarnye dalam 2 hari) warne aku adelah biru. Sebab aku sangat tak tahu dimanakah hatiku? Huhuhu. Banyak sebab musabab nye ni tapi....erm tak mahulah cakap kat sini. Malu. Tak best betullah jadi makhluk biru ni (bukan avatar). Padahal lusa kelas dah nak start. Jadi, aku kena cepat cari hati! Oh man. Lusa! Lusa! Lusa!

Ah, berhentilah jadik gedik kat sini! Cepat cari hati dan tukar jadi warna merah kembali!

Oh lupa. Ini entry cuma orang otak kanan je boleh faham.

5 comments:

  1. blues mood. sedih gitu. ala tot, merah kan warne favourite ko. semangat gitu. takkan tak tau. hehehe. oit, dengar citer, ko tak balik ea summer ni?
    hajar, kite rindu rumah sebenarnye. hehe.

    ReplyDelete
  2. ni yg aku nak tacing ngan ko ni.. kale favourite aku HIJAAAAAAUUUU!!!! heh~
    a'ah aku xbalik summer?? awat?? nak join??
    haha..

    ReplyDelete
  3. ahhahahaa. alalallaa, eh bukan merah ea....kenapa aku mati2 ingat merah ek? lol. sorry2.....opps, sorry, bapak aku awal2 dah suruh aku balik. hehehe.

    ReplyDelete