Wednesday, February 9, 2011

Guilty pleasure

Alhamdulillah, after 11 days of waiting, finally I am home!

Thanks Malaysia for generously bring us home! Mak abah juga.

Hoi. Seronok betul tahu dah sampai Malaysia. Nampak pakcik jage airport pun aku sengih sorang-sorang. Apa lagi tengok muka ibu bapa dan nenek yang ambik kita.

Kronologi 11 hari 'winter break'

29/1/2011
Ingat tak ketapi berenti tibe-tibe tu? hoi suspen kite tauu.

30/1-5/2/2011
Duduk kat asrama diam-diam. Kalau bising nanti banduan dengar die bunuh kite. Wakaka ezejeret gile.

6-8/2/2011
Stay kat Madinatul Hujjaj aka asrama tabung haji. Hah kat sini paling lah aku buat dunno je ngan dunia ni. Makan tido makan tido tengok movie. Aku pun naik bosan dengan hidup aku. 3 malam ye aku macam ni.

8/2/2011
Lepas semayang zuhur ade announcement. Finhallyyyy....Hurrahh. Went to the airport and off to home sweet home! Alhamdulillah.....

Runsing oh aku sekarang ni. U tak cakap lagi naik kelas bile. Tah bape hari je la aku holiday kat sini. And yeah aku rase guilty sbb tak bawak pape balik Malaysia. Takpe takpe, summer break is coming soon....!

No comments:

Post a Comment