Friday, December 17, 2010

Aktiviti Rempit Hari Khamis

Ish ish ish....

Takde kaitan pun sebenarnye tajuk ngan isi entry ni.. Heh

Semalam hari Khamis. So aku pergi kelas dengan hati yang riang walaupun kelas dari pukul 8 pagi sampai 4 petang. Pulak tu belajar pasal pedigree, hape-hape tah. (hoi, kau cakap hape-hape? nanti soklan tu lah yang keluar exam) Sorrylah, aku memang quite annoyed sikit dengan medical genetics. Jangan salahkan aku eah, aku ada hak tanak suka die. (Ceh, asek asek hak, asek-asek hak sejak belajar human rights kan, LMAO). Hari Khamis maknanya cuti the next day! Yay!

Macam biase, habeh je kelas terus tahan teksi suruh pakcik bawak laju-laju biar sampai rumah cepat. Sampai rumah, naik lif bukak pintu rumah, bukak pintu bilik, bukak suis laptop, bukak (mesti rase cam nak lempang sebab kene bace ayat nei kan). Yay! Marathon movie! I loike...!!

  1. Death Bell-cite hantu korea, masyuk ahh Kim Bum yang berlakon Boys Over Flower ada. (kawan aku cakap, aku tak kenal die, tapi die memang cute! Ngahaha)
  2. Adamaya episod last. Owh cerita melayu pun ade sweet nye jugak. Sape yang suke cakap cite melayu loser? Tangkap dieee.
  3. Toll Gate Girl-cite zaman tuk kaduk baling selipe masuk bawah katil. Oh cerita ni paling best!!!! Best sekali, duhh! Ni cerita time aku darjah 5 agaknye. Jaman hempon gabak-gabak besor belaka. Amy Mastura ngan Rashid Salleh berlakon. Besttt!!

Ok, 3 cukup. Ko nak banyak-banyak? Nggak bisa kok.

5 comments:

  1. hahaha.. ak suke ayt ko yg " cite zmn tok kaduk baling selipar msok bwh katil.." trbaekk! haha

    ReplyDelete
  2. wei nas. sangap oo aku tengok cite toll gate girl. teringat kisah cinta lampau. nganganga.

    ReplyDelete
  3. hahaha.. gle laa.. ak pn nga sangap nk tgk cter mlayu zmn tok kadok weh..

    ReplyDelete
  4. maksud ko cite p ramlee ke wei? ehehehe.

    ReplyDelete
  5. haah.. lbeh kurang laa. best kot.. nseb laa kt utube ade mnde2 nh..

    ReplyDelete