Saturday, November 13, 2010

Post Exam Period

Oh pepagi lagi bangun dah tak aman. Air semput-semput belaka. Sekali bukak paip macam nak pecah paip tu air keluar. Kejap kang die brentiiiiiiii annoying gile haaaa. Pagi ni sejuk sangat. So basuh muka gosok gigi je la buat syarat kan. Itu yang paling penting. Mandi dalam keadaan sejuk ni memudaratkan...Tak elok....Hahaha, cakap je la kau yang tak nak mandi tiqah oii.....LOL

Semalam kan aku jadik budak nakal keluar malam jadi kutu malam merayap kat Alex. Memang kitorang had a blast la and not to forget cakap Alhamdulillah skang sebab selamat sampai kat asrama without any disaster....Alhamdulillah.......=))

Main bumper car syok gile. Haha, aku asek le langgar sorang minah arab ni.. saje suke target die. Haha, keji eah. Tapi kan dah habis main tu die tanye aku 'enti ismak eh?' sape nama awak??? Aku cakap la name Atiqah. Ha pastu die tanye 'eh?' ape die?? Aku dah agak dah, name aku orang arab tak penah dengar. Mesti nak kene cakap 3 kali baru die sebut betul. Kalo cemni la gayenye, pasni aku nak cakap name aku Iman Diab...Hahahaha. Itu name lecturer aku la...Pastu kan malam tadi dan-dan nak balik, jumpe groups ikhwah kat depan tu. Haaaa kantoi di malam hari.....Oh man, kantoi terang-terang. Gelabah mak minah oiiiii....Pas ni keluar malam aku nak lilit tudung aku ah biar nampak cam minah arab sket. Rawrrrr. Tudung Malaysia memang sangat obvious.....Heh

Fuh dan cukuplah benda tu jadi topik hangat malam tadi. Nak tidur pun aku teringat-ingat lagi. Taraguna.

And I never thought after exam life would be this fun. Hidupku penuh warna-warni. Haha. Ok dah, tengok gambar.


Makan. Makan. Makan.

In front of Karamantas. Tempat main bumper car yang sumpah best!

Masa amek gambar ni kan, ade pok arab ni gelakkan kitorang. Tau lah kitorang lawa, jangan tunjuk keminatan kau pada kami, boleh tak? Hahaha

Wahhh muke lapar sume anak mak.....

Ni dalam Karamantas tu. Aku asek nak salah sebut je tempat ni Karam Singh Walia. Hahaha

Ok, dah. Bersurai semua. Gi mandi sane.....=)

No comments:

Post a Comment