Thursday, November 11, 2010

Hahahaha

Hoi gulak gumbira nampak? Lol, seronoknye hexam dah habis, mak ngaaaaahhhhh........(tolong bace 'ngah' tu 6 harkat)........

Sebab gumbira;
Hexam dah selesai dan tamat pukul 11.10 pagi tadi. Pastu terus gerak pi Carrefour, beli barang rumah. Banyak gila aku spend tadi. 200 LE. Banyak ea, aku pun tak sangke banyak sampai cenggitu sekali. Tu la, gedik sangat nak jugak makan biskut 'digestive' tu. Biskut arab tak mau. Ambik kau, satu kotak 13 genih. Beli sampai 3 kotak. Hahahaha. Mahal noh maintenance kau, cik tiqah, bankrup laki kau hoi. Hahaha.


Tadikan, tengah tengah check resit (masih terkejut apesal mahal noh) tiba-tiba mak call. Ko tahu betapa gembiranya haku?! Mak and the geng on the way nak balik Muo. Then nak pergi amek si gemuk, Mur tu kat sekolah die. OMG, lame gila tak berbual ngan si gemuk tu. Can't wait to skype with him. Dengar cerita dapat 1B exam hari tu. BM kot. Hahahahaha. (jahat kan aku gelakkan si gemuk)

Tengok ni, muke si gemuk;


Sekarang kau tengok, sape lagi gemuk. Aku ke die? Hahaha. Budak ni makin kurus bile start sekolah jauh. Sedih pulak aku tengok. Biaselah, kate akak perihatin kan. Haha
Pastu tadi aku sempat sambar satu buku Sophie Kinsella kat Carrefour. Yuhuu lame tak bace buku. Nak tunggu orang bagi satu set Shopaholic series tu berjanggut lah aku kan. Jadi beli je lah sebijik-sebijik walaupun kopak sikit. Takpe, boleh improve English gitu. Hehe

Tadaaa, the book. Bosar kemahen gambo buku ni. Haha.

Baiklah, sekian sahaja. Doakan saya lulus exam, ok. =)

No comments:

Post a Comment