Wednesday, November 24, 2010

I love saratoga

Eei sejuknye. Tangan dari pagi tadi tak penah dok panas. Sejuk je manjang. Keluar dari toilet lepas amek air semayang lagi la sejuk. Mandi lagi lagi laaaaa sejuk. Tapi masih amek air semayang dan mandi seperti biase. Wajibul ghunnah. Sejak tidur bersaratoga ni, waktu tidur aku makin extended. Apekes? Tidur bersaratoga memang la satu nikmat dunia bagi makhluk-makhluk kesejukan macam aku.

Dalam hati ade luka yang agak dalam. Sebab tuan punye hati terpisah dengan kawan baik dalam seksyen. Ish tak suka la. Benci. Aku benci! Aku tak boleh la. Kawan baik adelah satu komponen penting dalam hidup aku. Tapi takpela. Mungkin dah tibe masa aku train diri aku hidup seperti orang kebanyakan. Keh keh keh. Yela, sebelum ni aku dalam golongan orang kekurangan yang perlukan pemimpin untuk lintas jalan maut depan U. Ish care aku cakap macamla, kawan baik bertugas untuk memimpin tangan melintas jalan maut depan U. Haha, tak tak. kawan baik lebih dari tu. Diorang pemimpin kita dalam segala aspek. Malas lah nak tulis pepanjang. Lu pikirlah sendiri.

Next week akan start la hari-hari yang memuramkan tanpa kawan baik dalam praktikal class. Suka! Suka! Suka! Dalam hati masih berdoa supaya ditukar lagi senarai nama itu. Hek hek hek. Memang la memang tau. Aku orang 3 terakhir dalam seksyen baru ni tau. Maksudnye kalau nombor giliran aku bawah sket memang selamat la dalam seksyen sebelum ni. Tak perlu pindah-pindah. Kene jadik budak baru lagi. Malu ah. Haha, masuk seksyen baru pun nak malu ea. Ya mesti la wajib malu, okek. Kalo tak malu jangan jadik pompuan. Macam tak kait, tapi tolong kaitkan. Ah papela. Emosi tak betul.

Saratoga.......saratogaa.......I'm freezing, babe.

No comments:

Post a Comment