Friday, November 26, 2010

Mengharukan.....

Hihihi, aku blushing la.


Ini entry post hari lahir yang ke 18. Baru 18. Ehh. Sudah 18. Dah lame dah hidup atas dunia ni. Alhamdulillah, thanks God for giving me such a blissful life. A life filled with many loving people. I hope everyone can continue their loveliness in this temporary fated journey. May we return to Him in such a peaceful way.


Hee, somehow aku rase insaf plak bila dah sampai birthday ke 18 ni. Dah makin kurang hidup aku atas dunia ni. Dah makin dekat aku dengan Dia. Ya Allah, kau tunjukkanlah jalan yang lurus padaku. Amin...

Cerita birthday ke 18:

It started with disastrous plan to go to emergency department of the hospital. But it was not that bad as we managed to watch or witness a live normal delivery/parturition of this one egypt woman. Ngeee it was sumpah menakutkan....Kaki that woman menggigil-gigil. Menjerit-jerit. And during episiotomy, that makcik gave a long, agonised scream. I was like Ya Allah, takutnye....Wei after tengok that makcik giving birth, aku rasa takut. Hahaha, weh ini bukan main-main. Mengeluarkan baby dari vagina bukan kerja mudah. Simple logic. Takpe lame lagi. Keh keh keh. Tapi memang sesuai sangat aku tengok aksi ni time dekat dekat birthday.

Mak, terima kasih lahirkan Nurul. Nurul sayang mak. Banyak banyak!

Memang korang akan rasa nak mintak maaf pada mak korang lepas tengok ni tau. Serious, tak tipu ni.

Surprise kat sutuh:
A story was made up by this brilliant mak cik named Farisha. Dia kata Fatin dan Raihan kena lecture dengan walid sebab balik asrama lambat. And Fatin telah menangis (HAHAHAH, siot gile laaa!) dan membawa diri ke sutuh dengan Raihan. Pastu aku ngan Farisha sebagai kawan yang berpegang pada prinsip makan gula sama-sama, muntah payau sama-sama, larila gi sutuh. Dalam hati nak nangis sekali sebab rasa bersalah kat diorang. Kitorang keluar sama-sama tapi diorang berdua je yang kene marah. Aku ngan Farisha for some complicated and PLANNED reason sampai dulu kat asrama(kira selamat la dari kekantoian).


And sampai-sampai je kat sutuh, Fatin buat lawak yang hampir nak pecahkan tembelang tanye kat Farisha:


''Babe, you bawak selimut tak??? Sejuk gile kat sini weiii''


Dalam hati aku: Eh makcik ni dah ok ke? Tadi kate tengah nangis.


Tiba-tiba Raihan keluar dari satu penjuru sambil pegang kek.!!!!! Die jerit Tiqahhhhh...!!!!!




Hahahahahaa. Aku maluuuuuuu....!!!! Blushing la....Aku tak sangke time birthday pun boleh termalu-malu meowww sampai ginih sekali. Tak normal ke ape aku ni?? Hahaha.

Itulah kisahnye...The rest is history.

Terima kasih kat kawan-kawan. Semua kawan. Semua yang wish birthday. Yang post kat facebook. Yang niat dalam hati je pun saye kira skali. Hehehe. Terima kasih terima kasih. InsyaAllah I'll be a good and useful friends to all of you.



Lain kali nak nangis tolong gune eye mo banyak-banyak sikit, baru lah real. Keh keh keh



Geng stripey takkan hilang di dunia. Suka gile tshirt ni.

Sekian sahaja, entry pada hari yang penuh barakah ini. Hehehe. Hugs and kisses.

No comments:

Post a Comment