Tuesday, November 9, 2010

Old Annoying Man is Bad

Nak tahu tak, hidup kat Mesir ni kan, tak lengkap kalo tak citer pasal teksi die tau. Nak nak lagi kalau dah name student. Pergi balik berteksi hendaknye.

So aku rase memang wajar aku letak satu tag baru namely 'teksi alex'.

Sebenarnye nak cakap, ni kire entry first la pasal 'teksi alex'. Yang before ni abaikan je la eahh.

Gini citenye. Bape ari lepas, malas nak ingat hari apetah, kitorang naik teksi ngan sorang pakcik tua yang gila. Dah la pervert.

Nak jadikan cerita, kitorang sume berebut tak nak dok depan sebab banyak sangat citer horror pasal orang kene raba la ape la ngan pak cik teksi. Sumpah seram of course, kalau kau perempuan sejati memang akan seram la.

Pastu kawan aku yang terpakse dok depan ni namely X cam takut-takut la. Dia cuak gile dok depan. Aku boleh je nak tukar seat ngan die. Well masalahnye aku dah penyek dalam seat paling dalam kang satu keje pulak kawan aku lagi 3 orang tu nak keluar teksi kan. Pastu tetiba pakcik arab tu pukul lengan si X ni. Kuat ok. Tangan arab dah la besar kuali goreng telur. Ibu jari tangan die same ngan ibu jari kaki aku. Pastu kitorang kat belakang ni cakap jangan la pukul. Die pukul lagi. X memang dah speechless la. Nak turun, teksi dah gerak dah. Pastu die nyanyi-nyanyi dalam teksi tu jeling-jeling kitorang kat belakang. Pfffft, memang annoying. Tapi nak gi kelas nye pasal, redah je la. Tetibe die turunkan kitorang tah kat tengah alam mane tah. Die pakse kitorang keluar. Eihh ikutkan hormon androgen aku memang kene maki kaw-kaw pakcik tu kat situ. Tapi sebab pompuan kan, tahan je la. Lega gak dapat turun dari teksi tu. Pastu pakcik tu mintak tambang 4genih. Padahal 4 genih is suppossed to hantar sampai depan fakulti. Memang eiiii geram betul la ngan pakcik tu. Gilak punya orang.

Terpakse la tahan lagi satu teksi gi kelas. Nak gi kelas pun sampai 8 genih habis. Jihad tau, jangan memahen....Tula citenye, kadang-kadang nasib tak baik dapat la pakcik gini. Tapi InsyaAllah lagi ramai pakcik teksi yang pasang ayat Al Quran.

p/s: style aku citer terbabas-babas ek. Gasakle...janji paham.

No comments:

Post a Comment