Tuesday, October 5, 2010

Merindu rindu

Salam 'alek earthlings...

Aku baru lepas cuci mata tengok gambar cousin kahwin hari tu....Sangat rindu ok ngan Malaysia tanah tumpah darahku. Cehwah gitewh skalih. Rindu kat mak, abah, adik-beradik, sepupu yang bab bab semuanye.....Waaaa, rindu banget ah senang citer...

Ni baru habis kelas. Lepas habis je tak tunggu lame, terus serbu IT Centre. Ingatkan nak buat exam e-learning,. Punyelah suci murni niat di hati. Sekali bukak email tak keluar lagi soalan die. Hampa syadid aku di situ. Ewah. Apa lagi, alang-alang menyeluk internet lebih baik facebook dan blog sampai ke pangkal lengan. Ok tak kait.

Di kesempatan ini, aku nak hucapkan All teh best kepada adik tersayang, Ahmad Fadzli yang tengah bertempur dalam medan PMR, cehwah. Semoga dipermudahkan, amin. =D

Dan juga all teh best kepada kakakmu ini yang akan exam first module hari khamis ni. Wallah, enak punye...Ei cuak ah nak exam. Ade medical ethics, medical terminology ngan biostatistic. Dengar macam susah. Hakikatnye, memang susah pun. HAHAHA.

Ok, lah air cond dalam tempat ni sejuk bukan main. Sebelum aku jadi ais, baik aku out dulu. Bye semua. Jaga diri.

Oleh orang cun;
Tiqasahmah. =D

No comments:

Post a Comment