Thursday, September 30, 2010

I'm here, finally

Salam 'alaik to all earthlings..=D

Sebelum tu nak say sorry sebab privatekan blog ni before. Atas sebab yang tidak wujud pun sebenarnye. Saje main private-private macam gedik. Hehe.

Entry ini contra betul dengan yang previous. Tak nak fly tak nak fly aku pun, skang ni dah berada di tanah Iskandariah yang asyik masyuk sekali. Gitewh skali ha. Alhamdulillah dah selamat aku dok sini 2 minggu. Hati fragile bukan main yo. Kadang2 tengah dok gelak2 sembang ngan kekawan tibe2 boleh nangis bile salah seorang cakap 'petang tadi mak aku tepon weihhhhh....' Ceh. Tapi takpe, rasa itu la yang didik hati kite jadi tough, kental gitu ha. 6 tahun lagi tu weih....

Aku dalam kelas e-library ni. Tapi semua orang amek kesempatan atas komputer ngan internet yang disediakan ni ha. Hehe. Subjek kegemaran aku ialah Medical Terminology. Buat modul 1 ni je la. Masuk modul 2 akan start Nutrition and Metabolism pulak, macam susah tapi jangan judge a subject by its name OK.

Hostel Mara kat Alex ni masyuk weih tak tipu. Macam hotel betul. Cuma tolak takda aircond ngan swimming pool je. Ha ngan wi fi skali. Overall, Alhamdulillah, life kat sini ok je. Study ok, makan ok ape pun semua la ok. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.

OIk, klas dah start.

No comments:

Post a Comment