Wednesday, June 2, 2010

Apa apa yang sesuai

Salam alaikum.

Teng tereng...Minggu exam.

Start dengan Physics, Chem, Bio, Arab 1 & 2. Another 3 papers to answer. Lepas tu merdeka.! Amboi gaya macam habis SPM. =p

Exam biase je, agak la susah, Physics kot yang susah.. Yang lain Alhamdulillah boleh jawab.

Hari tu kan, time nak balik ke kolej, MasyaAllah sangat adventurous seyh. Pada akula. Aku rasa gagah sebab selamat sampai kat kolej. Haha. Takla, Tanpa Allah, tak sampainya aku kat kolej ni ha, ya tak.

Start dengan naik bus dari Seri Puteri. Naik bus yang lambat dan slow macam siput (takpe, biar lambat asal selamat). 4 jam jugak nak nyampaikan diri kat Seremban tu. Selalunya 3 jam setengah je. Okeh pastu pergi hangkut beg ke KTM Seremban. Aku sangat jakun naik KTM boleh tak. ''Eh kalau tak cucuk(cucuk ke?) tiket kat situ takpe ke?'', ''Wey apa beza beli tiket kat mesin tu dengan kat kaunter?'', ''Eh betul ke ni yang nak pergi Nilai?'' Ok nampak tak betapa jakunnya aku kat situ. Haha,Sian kawan aku nak kene jawab semua tu. Eh dah la, lepas ni sumpah tak jakun dah, Hehe.

Pastu dah sampai kat Nilai, kene naik teksi la pulak. Cuak gak, dah la 2 orang je naik teksi tu ha. Pulak tu time tu dah pukul 8.30mlm. Nasib baik dapat pak cik teksi yg ok(Alhamdulillah semua pak cik teksi yang aku jumpe, ok2). Siap dapat phone number die lagi. Kan mudah kalau nak pergi Nilai. Yang paling best sebab pak cik tu bagi murah. Terbaik la pak cik. =p

Ok, entry ni nampaknya tidak kemana. Dah berpusing pusing tiada hala tuju, Jadi adalah baiknya kalau aku stop dulu. Esok exam IT. Tak sangke aku ade subjek ni dalam kursus prep ni. Apa apa je la.

Ok bye.=)

No comments:

Post a Comment