Sunday, April 18, 2010

macam macam hal

hari ne dak dak yang dapat jpa (medic middle east) pegi register. aku rase heaven kalo ade dalam kasut dorang. walaupun kene start belajar awal, tapi dah nampak arahnye. sedangkan aku duduk kat rumah tanpe arah tujuan. selain ke toilet, dapur, ruang tamu, dan bilik tidur. apekah?
//

malam ne mur balik mckk. sedih? apesal plak aku nak sedih. aku cool je. hehe
//

malam semalam dengar ceramah dr. riduwan tee kat surau. da lame tak pegi surau. kitorang pergi dua kereta. aku ngan mak naik kereta lain. abah, ali ngan mur naik kereta lain. nak jadikkan cerita, time aku ngan mak balik dari surau, da sampai rumah, ali tanye, 'mak, mane mur?'...haiyaa, kitorang ingatkan die da balik ngan abah. ish ish ish. tertinggal la pulak budak sekor ne. kene patah balik ke surau. oh, rupenye, ade pakcik mintak tolong die susun kerusi...takpe takpe, good job. hehe.

pastu die ajak mak pegi mcd. pukul 11 malam. LOL. memang la. memang. memang g***k. takpela, disebabkan esok die nak balik skola, mak pon sanggup drive ke taman kobena membeli mcd.

tengok tu, tengok. punyela kasih seorang ibu bla bla bla...sambungla ayat sendiri. hehehe.
//

currently im reading 9 Nyawa by ramlee awang mursyid. Denyut kasih medik dah habis bace. dan memang super best la. sesuai untuk orang orang yang nak jadi doktor. kalo tak bercita cita jadik doktor pun bole bace. tapi mungkin akan jadik bosan siket. sebab cerita die pasal hospital je. pada aku, memang best SANGAT. SANGAT BEST. BEST GILE. eh dah la dah la. rasenye, korang boleh bayangkan tahap best novel tu, pada aku.
//

semalam haru betulla tak dapat tengok majalah 3. pasal upin ipin. huwaaaa....ok dah la dah la. =D, sehingga jari bertemu keyboard lagi. byee...

No comments:

Post a Comment