Thursday, March 18, 2010

tiada tajuk

a post from library utm...

hari neh belajar kereta dengan kak yun..neh kakak kawan aku time kat maahad dulu, terkejut beruk aku, ahaha...

kak yun ajar kereta best...ok la..tadi da belaja balance minyak and ape ape yang patut kan..tapi ade la still sangkut sangkut..huu, ape la nasib aku neh?haila, takpe takpe, jangan putus asa...gain the experience its never called a waste!!yaehhh, chayok la diriku..!!huahuahua..

hari neh berpuasa nazar..eheh, perlu kah memention kan tentang puasa itu??haha, oh ini tujuan bukan riyak ok..hanya berkongsi rase...

dan tadi semasa sedang memandu, kak yun cerita sikit pasal kawan lame itu, kesian aku dengar kisah tuh, semoga anda di sana baik baik sahaja dan tabah menghadapi dugaan itu k...aku bangge dengan ketabahan kau dan kejayaan kau dalam SPM meskipun dalam keadaan itu...

//

ok, so i'm in confuse mood sama ada nak join hantar mur ke perak atau tidak..hmm, will see how it goes...
till then~

No comments:

Post a Comment