Friday, March 19, 2010

p besar punye pasal

pagi tadi aku bangun dengan bersemangat waja sekali dan terus berwudhu' dan solat subuh. Lepas tu mandilah kan nak ke kelas driving dengan kak yun. Tengah tengah pakai tudung tu sempat tengok budak atas katil sedap gila tidur. Ceh, takpe, P besar punye pasal, aku sanggup. Ok, dah siap semua, aku pegi la bilik anak bujang di sebelah nak amek handset. Ade satu message daripada kak yun. Jeng jeng jeng. Aku memang suka kalo bangun pepagi, ade message kat handset. HEHE

ALAMAK!!!

kak yun kate kelas terpakse dibatalkan coz die ade kerja tiba tiba dengan prof die. Hayark, sedih gila..Batal??homaigod!, Ok, message tu dihantar pukul 5.39 pagi..uu, awalnye, kak yun..hehe, tapi takpe la. Aku bertawakal je sekarang neh sebab aku da usaha dan berdoa, tol tak. InsyaAllah dipermudahkan segalanye..

Cuaks seh p bosar neh punye aura..at least to me la, for many others might be the most kacang rangupest thing to get..

No comments:

Post a Comment