Monday, March 15, 2010

gown untuk aimy

Assalamualaikum..

oh, hari neh sangat indah...hohoho, tadi pergi ke jusco dengan maklin, toklah, ali n mur...saje je nak usha jusco baru bukak neh..takde la baru bukak sangat tapi agak baru la jugak...neh kira first time la neh pergi sane...eheh, maklumla, busy dok umah selama neh kan, nak pergi shopping pon hanye ke angsana kesayangan merangkap pusat membeli belah keluarga...eheh..

tok lah nak beli gown untuk aimy sebenarnye..kerana adik saudara ku itu akan dicukur jambulnya tak lama lagi...em penat la jugak nak mencarinye tu sebab semua gown cantik cantik belaka...kau tau, kat kedai 'lovely lace' kan, ade banyak gown tau..gown yang jenis rambu ramba banyak tu, girlish habis la...(tapi saiz aku takde la ea, mintak mahap awal-awal)...harge pon mahal nak meninggal, geram aku, baju aku pon tak mahal macam itu..ok, tibe tibe rase jealous dengan budak kecik..ehehe, padehal baju diorang tak sampai 1 meter pon ek, ek...ehehe

last last, kitorang beli satu gown comel neh kat bonny billy...cantik cantik gown kat situ...harge die pon standard la around RM40-60, agak berbaloi dengan rambu ramba yang merambu rambikan...gahaha, ape je aku neh...selesai sudah misi utama hari tu...lepas tu pergi shopping baju aiman dengan ain pulak..yang aiman tu PERLU dibelikan juga, takut die jealous dengan little sisters die dapat hadiah daripada tok lah kesayangan kan...

lepas tu makan kat kenny rogers, ahaha, ini first time aku makan kat kenny rogers...percayelah...em, pada aku tak de la sedap gile muffin die tu(coz semua orang cakap muffin kenny rogers paling sedap dalam dunia kan)...sudah kenyang, kami pun pulang..

selesai la sudah entry kali ini..hekx3...

p/s 1: tadi time nak bayar baju aiman dengan ain, guess who was the cashier??najib!!haha, kawan sekolah rendah yang dah 5 tahun aku tak jumpe.=p



No comments:

Post a Comment