Sunday, March 14, 2010

ntahpapeje...

hayark....aku tak tau la ape nak jadik ngan aku neh ha...
ish, that lesson really menjadikkan hati aku semakin kecut dan kecil days to days...
i dunno, tapi orang lain gile ok la buat bende tu sume..knape aku tak boley arh??apesal, apesal, apesal??tell me...
hayarkkkk, aku neh da gila doee..tah pape tah...

neh sume psl die...die yang sgt berguna tapi sgt aku benci...ko tau ape die...hm tak yah tau, kalo tau, buat bodo je...ish, benci arh...apesal ko suke carik gado ngan aku??!!!cube dengar cakap aku yg lembut dan baik hati neh...ish, sungguh menjengkelkan dan mem'bengkek' kan...ish....tak suke gile doee....

tapi walau cemane tak sukenye aku kepada kau, aku harap kau tak de sekelumit pon rase tak suka pada aku..boleh tak macam itu??boleh la, boleh la..please....(buat muka comel sket)

ish takde takde...aku kene jugak suke kau...no matter what...ko ingat ko bill gates, huh??duit itu penting, kau tahu kah??(tahu, tahu, sebab itula aku taksuke, PAHAM??)apakah ini, apakah??

kenape kau sangat negative kepada diri sendiri huh??kau boleh buat walaupun kau rase macam tak boleh...sebenarnye boleh...nombor satu skarang neh,
NEVER GIVE UP, paham tak??JANGAN PUTUS ASA...KEEP TRYING, SENTIASA CUBA..

ala, lepak la we, duit itu sentiasa available, tapi kalo boleh jangan la spend on bende tak berpekdah seperti benda ini...apekah benda ini??aku je yg tau..ahaha

ORANG LAIN BOLEH, KENAPA ENGKAU TAK BOLEH.....BENDE NEH SANGAT SENANG DAN SIMPLE...SO AKU YAKIN DAN SANGAT YAKIN AKU BOLEH BUAT...YE, AKU BOLEH BUAT..AKU BOLEH....AKU BOLEH...

this is a self motivation post, do not read if you don't want to get headache...cause this one post is only understood by the author ONLY!!

No comments:

Post a Comment