Monday, March 8, 2010

ARGHHHH

ok, malam tadi aku tak boleh tidur sampaila pukul 3 ke berape tah, aku pon tak ingat..the sole punca is JPJ test yang aku bakal ambil hari rabu neh...

arghhhhhh, aku tension banyak laaa...honestly, aku lebih takutkan JPJ daripada SPM result tuh...sebabnya, JPJ test datang dulu sebelum SPM result..maybe maybe...

ahhh, aku takut la....gilos, tak keruan neh...aku dok la pikir pikir dan mengimagine setiap simpang, traffic light, bonggol jalan uh dan pape tah lagi....dan apa yang aku kene buat kat setiap tempat tuh...pastu, terus rase confuse dan lupa lupa, 'betul ke tak ni ek??''...

ok, aku dah rase macam nak pergi Berjaya sekarang dan jumpa pak cik Bakar..haihhhh...aku da gila, gila, gila...takut laaa...ceh..

ko mesti nak cakap ''what the heck budak neh..macam la nak pergi perang ke whatever, boleh bla''..tapi aku tak kira, aku tetap takut macam nak mencarut carut je rase..=((

HAILOHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!benci benci..nape aku tak boleh nak bertenang neh??!!!!

nanti hari selasa malam aku boleh gerenti menti tak boleh tidur punya...mesti nak pikir pasal JPJ je neh..neh ape kenamenye sindrom neh??whataaaheck betul...ha, kan da terkeluar..!!!

No comments:

Post a Comment